Panfu

Panfu... Nie wiem jak dla was, ale dla mnie ten wirtualny świat małych pand był ważną częścią dzieciństwa. Uczyłam się logicznego myślenia i angielskiego, świetnie się bawiłam grając w mini-gry i poznawałam wielu przyjaciół (z niektórymi utrzymywałam kontakt poza grą) lub zapraszałam do gry tych z reala (nie sklepu :p). Niestety nic co dobre nie trwa wiecznie... Panfu.pl zamknięto na zawsze.



ALE...
Powstała Panfu.me która jest fanowską wersją tej starej! Jest to na razie wersja Beta i nie działa jeszcze idealnie, ale jest świetnie odwzorowana (pod względem jak ja to nazywam ,,drugiej generacji"). Chwilowo język gry jest tylko angielski i niemiecki, ale możecie rozmawiać na serwerach polskim, niemieckim, angielskim i globalnym. Ja grałam dzisiaj pół dnia wspominając dawne czasy. Gorąco zachęcam wszystkich, którzy kiedyś w to grali lub mają młodsze rodzeństwo bądź kuzynostwo.


P.S.: Tam nie na Złotego Członkostwa, można mieć wszystko co ZP za darmo!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Motyl, Pies, Ptak

Kaczuszka i Gołąbki

My adventure in S&F #4